"Bersabarlah . Kerana sabar itu sifat yang disukai Allah"

Friday, June 22, 2012

Sunway Putra Hotel .

Salam Mahabbah ^^


Dunia batu kaca .
Jangan diduga jika tiada permata .
Hanya kerana segalanya bercahaya .
Maka kita menjadi buta .


Akhirnya sampai ke Sunway Putra Hotel .
Lusa InsyaAllah ada appointment dengan pegawai mara .
Mohon pinjaman .
Dengarnya ramai juga yang direject Yarmouk .
Aku pun kena inzar dah .
Gara-gara madah sociologi tu yang fail .
Jatuh muaddal .
Maka take note lah mana-mana yang sekali dengan aku .
Jangan nk bermain sangat sem depan .

Mula-mula sampai ke depan Hotel 3 bintang ni .
Receptionist dia pandang atas bawah .
Datang pakai selipar jepun je .
Bawak beg laptop dengan beg sandang .
Ada pulak dia tanya .
"u want to stay here ?"

Pergh panas aku dengar .
Aku pun cakap .
"What ?u think i cant afford to pay for a week ?!!"

kemudian aku naik bilik .haha
sebenarnya hotel ni dh sebulan ayah duduk .
so aku nk datang xnk suka hati je la .hehe

Okeh itu saja .
Ingat nk bagi tazkirah sikit .
Tapi mata macam ngantuk .

maaflah post ni xbermanfaat sangat .
cuma ingin mohon doa semoga temuduga tu berjaya .
baru  la saya belanja semua yang ada .hehe .


No comments:

Post a Comment