"Bersabarlah . Kerana sabar itu sifat yang disukai Allah"

Monday, May 7, 2012

Hey anda .salam *n_n*

haey anda ....di sana saya tahu anda sedang lihat saya .ye bukan niat nk berdiam diri .3 4 bulan tak sentuh blog bukan nk berdiam sebenarnya ,tapi takut nk menulis kerana dari tulisan itu mampu timbul seribu fitnah .


jadi dari kita timbulkan fitnah tu baik kita cegah .bukan ? *n_n* .hehe .xde nk bercerita apa2 .saya tahu awak juga sedang sihat di sana .jangan bimbang .akhir bulan 5 ni saya balik .jangan takut .saya akan pulang jika diizinkan Allah .


awak cepat2lah sihat .saya sedang tunggu berita baik dari awak .

tolong jangan sakit lagi ...saya sedang imtihan nihae .


erm kata2 hari ini ???


"jangan hanya mengangguk jika setuju namun juga turut akur dan terima jika kita tidak bersekutu"



*n_n* saya tak nak jadi kacang lupakan kulit .sebab saya tahu ..


saya sentiasa ada semua untuk saya .

No comments:

Post a Comment