"Bersabarlah . Kerana sabar itu sifat yang disukai Allah"

Tuesday, May 29, 2012

Dari Sehari Ke Sehari Masalah Semakin Banyak

Salam Mahabbah ^^


Macam mana ni ?
Esok perlu ke jamiah lah .
Kasyful alamat dengan isbat tolib tak buat lagi .

Tiket sampai hari ni tak sampai kat tangan .
Biarlah kak lina .
Kalau kak lina nak tipu saya .
Silakan .
Saya sudi menjadi mangsa penipuan kak lina .

Saya tak tahu pula sebelum ni dah ramai yang kak lina songlapkan .
Jika saya tahu nescaya saya tak letakkan 100 peratus kepercayaan saya kepada kak lina .
Tapi andai ini menjadi ibrah buat dosa saya .
Saya halalkan .

Andai hari ini kak lina mampu lepas dari saya .
Esok belum tentu kak lina selamat .
Semoga saya ambil pengajaran ini ye .
Hurm . :)
Mungkin tak rezeki .

Hari ni seperti biasa tolong angkutkan barang pindah rumah ye ?

Rezeki banyak hari ni Alhamdulillah .


Umi ......
Kalau minggu depan qawi masih belum ada di hadapan umi .
Qawi mintak maaf ya umi .
Maaf sangat2 .
Ni kali terakhir qawi sakitkan hati umi .
Lepas ni qawi tak buat dah .

Sekali lagi maaf .

Allah tolong mudahkan urusan aku sebagaimana aku telah permudahkan urusan orang lain .

-Encik Hati-

No comments:

Post a Comment