"Bersabarlah . Kerana sabar itu sifat yang disukai Allah"

Wednesday, December 21, 2011

posting .hurm penat .

       haaaa .ni ajaib nih .xselang 2 minggu pon post lak .hehe .malam ni tidow lewat plak .hehe .adoi la .macam biasa lah .tidow awal pon bangun lewat .tidow lewat pons ame lah .tapi klu tidow awal pon kelas lewat .hehe .hahaha .rasa nk sambung balik ah cerpen yang aitu .berenti kejap je kt hero n heroin .haa korang xtw kn ?hehe .aku tulis cerpen senyap2 .sekadar bacaan berkatian yang berkisar tentang aku .aku lah hero .xkn mamat lak .kena aku lah .ade ke nk letak orang lain .lepas abis tentang aku baru aku amek orang lain .hehe .em kt mana kita tadi .hehe .bosan ea ? .hahaa
  em minggu ni lawan kelab jufra lak .dalam tempoh masa yang agak lama barulah team aku dapat leading liga .hehe .best gak masuk kelab underdog nih .xkuat sgt .xhebat sgt tapi dok atas .hehe .korang nk tgok gmbar aku time bola .nk ckp ensem xjgk lah .posing xcomei .lagipon pakai snow cap .nk tutp rambut .panjang sgt ,.nk dribble bola pon xnmpk dh . nh ce tgok .satu gambar je pon .hehe







ha tu lah aku .pakai baju biru .tiki taka nama kumpulan .hehe .


hurm .bosan ah tiap2 hari nk kena buat dosa yang sama .aku rasa dh jatuh hukum wajib kawen dh aku ni .kang ckp kt bapak pe plak dia ckp kt aku .omo baru 18 dh nk kawen .


so nk tidow ah .exam last 8 hb 1 .abes exam terus ke amman .nk sambut kak alyaa lak 9 hb 1 .tidow amman lah dulu sehari .


k tdow dulu .doakna biar jadi orang yang soleh .
 
Tinta Cinta menghembuskan harapan .

22 Desember 2011
1.48 a.m.
Semsemah , Syari3 Jamiah
Irbid , Jordan


No comments:

Post a Comment