"Bersabarlah . Kerana sabar itu sifat yang disukai Allah"

Friday, December 23, 2011

hari ni memang xpuas hati btol .ape ah .mentang2 senior .best2 pukul orang .

salam .mesti nk tahu kan result lawan jufra tadi .kenyataan kami seri 2-2 .walau pon sebenar nya boleh je nk menang 7-0 .tapi sebab ade sorang senior nih .dh la badan besar .pas tu orang tersepak kaki je pon .bole plak dia bagi flying kick .se bek xkena tadi .seb bek yang kena tibai tu tahun 3 jgk .ape kejadah .dh tu xreti main xyah main sepak2 .last2 semua down .ref lak buat hal .pergi bagi penalty sebab kena tangan .padahal benda tu dia dh xnmpk .ahhhhh panjang ah nk citer balik .yang penting ref tu memang sial .sakit hati ,huh .




oke hari ni aku janji nk upload gambar time kecik2 ,hahaha .hilang sudaa~ .gambar tu dh hilang lah .kt mana entah letak .ntah2 xcopy mai jordan .hahaha .oke .yang paling kecik gmbr aku yg aku ade mase omor emmmmm. sat nk tgok balik .emmmmmm .ha omor f2 .atau f3 .rasa nya dalam 15 lah .nk tgok ?hahaha .ni zaman cute lagi ah .sekarang dh xcute dh .jadi muka sebal ade lah .



ha kiut agi x ?hahahah .ni mase banjir .aku dn ayah tolak perahu yang berabad2 lama nya dok bawak umah .keluar jalankn tugas sebagai perahu .hahaha .penat gile .aku rase ade video .tapi hilang dhhh .kamera aku yang kena curi tu .ade video dalam tuh ah .xpe ah .ade satu agi gambar .tapi yang ni dalam f4 ah .nk tgok gak ?hahahaha .angguk ah sikit .angguk lah .haaaa .baru la aku kasi .eheh .tapi mase ni dh mcm keling dh upe aku .sebab ape .sebab aku bru je hbes kawad .tgok ea ?hehe




hitam legam aku yang dh lame hitam .hahahaha .ape lah .memang xsangka la kan .e aku menagku memang kulit aku gelap .so what ?hahahaha .tapi kejap je kulit aku recover .ni gambar ni time fifa world cup .f5 ah .silap2 .ni bola2 yang aku punya ah .tapi semua aku kasi orang hehe .sebab ayah aku ckap kite jgn jadi kedekut .hahaha .terpksa korbankan rasa cinta aku kepada bola nih .dan aku pon bagi la orang lain .hahaha .nk tgok gambar lepas kulit aku recover ?cerah ah sikit .yang ni komfem korea .hahaha .xah guraw je lah .yg ni cerah la sikit .usha2 ,




amacam ?berkenan ?hahahaha .xberkenan lagi aku xtaw lah .hehe .gambar ni diambil sebelum aku g yaman .seminggu kot .DSLR lah tu .tu yang aku jadi hensem kemain tuh .hehe .


ha nih ade satu rahsia .aku nk tunjuk kt korang gadis yang dulu aku minat .tapi dulu lah .emmm .korang check2 ah sendiri mana satu .adalam ramai2 aku xnk tunjuk .hehe .aku still minat dia lah makna nya klu aku simpan gambar dia .stalker an .hahahaha ,xah .ni gmabar time aku ajar dorang kawad dulu .k .jgn gitaw orang lain .lepas seminggu nk remove dh .orang yang bertuah je dapat bace .ops tgok .maafkan saya .









cari sendri mana satu .jn ckp .aku dh tahu mana satu .hahahahahaha .




k .setakat ni je lah .pelik kenapa aku upload2 gambar ?sebab aku dh bosan luahkan perasaan .ade sorang akhawat ni cakap .'blog enta nih selalu main2 luah perasaan .ana xnk baca ah .hak peribadi enta ' .btol jgk ape dia cakap .so aku ungkit balik kenangan2 lama .hahaha .nt post yang lain aku citer kes aku cinta ditolak sebanyak 6 kali .hahahaha .oke semua .got to go .lapo2~ .



Tinta Cinta beradu dalam lembaran memoir2 indah .

23 Desember 2012
7.15 p.m.

Semsemah , Syari3 Jamiah
Irbid , Jordan

No comments:

Post a Comment