"Bersabarlah . Kerana sabar itu sifat yang disukai Allah"

Thursday, December 22, 2011

exam last dh dekat

haaaaaaa .salam  semua . ade k x ntah orang yang baca blog aku nih .hehe ..hari demi hari readers pon dh kurang .xtaw dh selama ni aku meluahkan rasa kepada sape .hehe .xpe lah .bila dh ada anak bini nanti .benda ni jadi kenangan lah untuk aku .aku harapkan komen dari secret2 reader .tapi sorang pon xde yang komen .hahahah .emang benar lah xde orang baca .xpe .sebagai tulisan je .bukan berkongsi ape2 pon .em .ni malam ni aku tidow lewat agi .esok permulaan perlawanan dgn jufra .first match uh .nk tgok gambar team aku ?hahaha .boleh je .'








ha tu ah team aku .tiki-taka .hehe .gila bola kan aku nih ?hahaha .ade bnyak agi posing aku macam2 .hahaha .biasa lah main bola .hehe .


emmm .sekarang nk citer ape ea ?citer selingan lah ye .hahahaha .em aku macam biasa lah .ramai anak2 murid briged aku kn .dan dalam ramai2 tu .ade plak sorang yang hati aku tersangkut kt dia .xtaw macam mana doe .aku pon heran .tapi korang kena la paham kn .cg jatuh cinta dgn anak murid dia .kang k susah 2?mesti lah .aku xtunjukkan yang aku suka dia .xpernah .satu pon x .tapi kesilapan aku .silap aku .aku terlalu nk kt dia (kisah ni time f5 ye .xberlaku sekarang .hehe ) .aku takut dia ade nk kt orang lain .aku time tu mcm2 jenis dh aku tunjuk .study hard .bajet2 caring .hahaha .tapi bukan lah aku yang menjadi pilihan hati dia .tgok2 .kawan baik aku jgk yang diambiknya .ntah bagaimana .kawan baik aku tahu yang aku suka dia .maka kawan baik aku nih .dia cakap dia rela undur diri untuk awek dia uh jadi awek aku .hahahaha .ayat kasar .tapi aku cakap .'kalau hati dia dh terpaut kt kau .sebaik mana hati aku pon xkn mampu memaut hati dia' .dn aku xjadi ah minat dia .tapi memang aku minat sgt2 dulu .hahaha .


kongsi cte time f5 .orang yang aku minat xpulak minat kt aku .bila cek2 .blambak lak yang aku xminat minat .hahaha .biasa lah bagi orang f5 .bila naik omor yang paling tua dalam skul .mesti ade klab peminat sendiri .hahahah .lawak gila .aku dn kawan2 se batch aku .masing2 ade peminat tersendiri .namun bila naik U .semua melesap .ye lah .datang yang lebih kiut la pe lah .hahaha .semua hilang .kecuali sorang .bagi aku dia ni memang die hard fan .aku pon taksub dgn cara dia .dia xcakap pon suka aku .tapi cara dia memang dia suka aku ,tapi aku taw  .dia berhak untuk yg lebih baik .aku sebut nama ea . Nadhrah Husna Bte Muhammad .
ha xleh cakap bnyk2 .hehe .nt smbung lembaran yang baru ea .nt post satu agi .aku upload gambar time aku kecik2 .kiut k x .



Tinta Cinta menarik nafas lega .

22 Desember 2011

1.54 a.m.

Semsemah , Syari Jamiah
Irbid , Jordan .

No comments:

Post a Comment