"Bersabarlah . Kerana sabar itu sifat yang disukai Allah"

Wednesday, July 11, 2012

Hati ku juga hati mu .

Salam Mahabbah ^^

Itu dia tajuk hari ini .
Hati ku juga hati mu .

Haha . Anda tertanya-tanya ?
Sebelum . semoga anda semua sehat2 ye :)
Dah lama tak menjenguk blog .
Hari ni mungkin entry kurang bermanfaat .
Jadi kepada mereka yang sedang membaca dan dalam masa yang sama sdang mengumpat saya .
Tutup terus la .
Hehe .
Sebab malam ini saya bicarakan tentang saya ok ? :)

Biasalah manusia .
Ada waktu-waktu tertentu dia perlukan masa yang diluangkan untuk hati dia sendiri .
Hari ni kena-kena pulak hujan malam2 nih .
Sambil dengar lagu .
Sentimental la sikit .
Hehe .

Erm .
Hari ni sedang menyiapkan barang2 kahwin kakak dan abang .
fuh 2 orang terus kawen .
Bayangkan habis duit dekat 100 ribu .
Erm macam2 .
Nak tu nak ni .
Tapi nk buat macam mana kan .
Manusia ada benda kesukaan .

Status permohonan MARA masih Idle .
Mungkin tidak terima memandangkan kertas kasyful alamat ada 2 fail .
Tapi semoga diterima .
Sebab lepas ni ayah dan pencen .
Takde tempat nk bergantung dah .
Ni je satu2 jalan keluar yang ada .

Allahumma yassir .Allahumma yusahhil umuri .

Dan kepada dia .
Saya harap awak baca ni . Eh tak tgok ni .hehe .Saya tujukan khas untuk awak . Video best nih .





Dan kepada yang saya tak tuju .
Saya mohon maaf .
Dah penat saya baca status2 awak yang tuju saya .
Jika sudah takdir tidak hadir cinta .
Maka tiada guna paksa .

Maafkan saya sekali lagi .
Dah diunfrend pon ok je .
Tapi ingat kita ada tugas .
Dibawah kita ramai lagi yang perlukan kerja keras kita .

Ok setakat tu .
Malam ini entry xbermakna .
Esok insyaAllah ada tazkirahnya ,

2 comments:

  1. Orang kata, kalau kita sampaikan melalui hati, orang pun akan menerima melalui hati ..

    Maaf ..

    *Semoga penantian cinta yang dinanti, membuahkan hasil .. Jika benar hati ikhlas mencintai, usah gusar pada sebuah kejujuran .. Kadang2, keterpaksaan itu, akan membuahkan cinta tanpa sedar .. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiada guna untuk terus membilang harap jika sudah selamat menjadi suri orang lain . dan tiada guna menyubur mimpi jika permohonan ditolak dari awal lagi. Terima kasih diatas nasihat .

      Delete