"Bersabarlah . Kerana sabar itu sifat yang disukai Allah"

Thursday, January 19, 2012

sambung blog yang tertunda ....

   fuyyyoo lama gila xupdate blog nye ...lama la ..dekat 2 3 minggu gak .oh lupa bagi salam .hehe .salam 'alaik .emm nk start dari mana ea ?hush .rasa menyesal sebab xbelaja bnyk2 .sebab ape .markah nizam islam 59 je dari 100 .pelik btol la .ade kawan tu time aku struggle gile2 .dia siap dapat main fb lagi.on9 kemain .tapi last2 dapat tinggi dari aku .heran aku .heran sgt2 heran .dari segi kefahaman .dalam kelas ,bukan nk ckp la .setipa yang doc ckp semua aku bole tangkap maksud tersurat .walau xfaham ammi .setiap masa tumu perhatian .dia kadang2 xtgok doktor pon .tertidor la .tapi markah still bnyk ?adui la .ape lagi la xkena dengan aku ni .hormat cg dah hormat .belaja btol2 dh .mungkin hubungan dengan tuhan kot .selama ni aku semakin terabai kot dgn Allah .tu yang dia kasi sekali .


oke aku dh penat jadi orang yang bodoh .time dok MTS dulu pon selalu jadi orang bwah2 .so sem 2 .jika dipinjam kan sekali lagi kudrat .insyaAllah blajar btol2 .


ha ni nk g jaulah ni .nek kete sendiri .dh lama xpegang stering nye .so buat keputusan nk sewa kete .doa2 biar sempat balik dgn selamat .emmm nt balik aku upload ah gambo2 tu ,okay ye ?



Tinta Cinta mohon doa supaya ibu bapa sentiasa dimurahkan rezeki .amin .

Semsemah , Syari3 Jamiah
Irbid , Jordan

20/1/2012
2.00 a.m

No comments:

Post a Comment