"Bersabarlah . Kerana sabar itu sifat yang disukai Allah"

Wednesday, November 23, 2011

semuanya telah jelas .tanpa bertudung lagi .jelas .

salam .em .sesuai x tajuk tu ?heh .nk menangis pon ade .tapi .aku bukan lah seorang yang selalu alirkan air mata sebab perempuan .hurm .hari ni rasa nk kongsi dgn semua orang .rasa nk jerit satu dunia .huh .hahahahaha .dh ah .buat apa ingat benda yang lalu .



em .kongsi je lah kan ?macam ni .aku copy apa yang ada time chat tadi .korang baca .tapi anam aku delete lah .mane leh bagi taw .kang korang jampi lak .oke .mula ea .





 dia dulu .seorang ya ng aku sayang .seorang yang aku janji nk jaga .seorang yang aku janji nk jadikan suri .tapi semua nya hancur .xpe je .sebab semua tu pon salah diri ku .amboi nk bejiwang .hahaha .dh lah .huh .korang baca je lah .sebab dia berhak buat semua tu .oi .dh2 ah  jiwang .nah baca .





    • laila
  • Lala Olala
    • yee
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • em :):)
  • Lala Olala



    • em :)
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • sihat?
  • Lala Olala
    • sht allhmdulilah
    • awak?
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • em .selsema je
  • Lala Olala
    • yela..musim sejuk un
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • em
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • esok pekse
  • Lala Olala
    • good luck
    • :)
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • insyaAllah
    • dh start kuliyah kn ?
  • Lala Olala
    • blum
    • minggu dpn kot
    • hehe
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • oh .bila start ?
    • oke .minggu depan .
  • Lala Olala
    • y awak
    • :)
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • em
    • la
    • em .
    • saya tgok awak dh ade relationship
    • so maaf lah ganggu awak .
  • Lala Olala
    • jngn la cmtu..
    • kite kwn jela
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • oh ok .
  • Lala Olala
    • em
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • em
    • siapa dia ?
  • Lala Olala
    • qwi..wtpe tu
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • saya tanya ni laila
  • Lala Olala
    • cm awk tngk tula
    • lgpn..awk kn ade da gurl
    • :)
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • gurl ?
    • hahaha
    • awak buat saya gelak lah
  • Lala Olala
    • eleh2
    • xnk ngku suda
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • no more girl no more cry
    • no mercy
    • dh sampai masa saya hilangkan semua pasal perasaan
    • saya tgh tunggu ni .sape dia tu ?
  • Lala Olala
    • aik? bila lg masa tu smpai?
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • xkan sampai dh . ;)
    • sape bakal suami awak yang baru tu ?
  • Lala Olala
    • dh sampai masa saya hilangkan semua pasal perasaan
      saya tgh tunggu ni ..(sy xfhm mksd awk
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • ish dia ni .hahaha
    • saya tgh tunggu awak jawab la ni .
  • Lala Olala
    • haha
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • hahaha
  • Lala Olala
    • haha
    • mls la jwb
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • lah
    • oke .up to you .
    • semoga selamat hingga ke hari tua .
    • amin~
  • Lala Olala
    • thnks .
    • k la.nk out da..
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • oke .
  • Lala Olala
    • good luck ea
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • em .laila
    • lepas ni mungkin saya dh x tepon awak
  • Lala Olala
    • ye
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • sori ea ?
  • Lala Olala
    • emm
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • berikan saya masa untuk lupa kan awak :) :)
  • Lala Olala
    • kalau awk rasa tu yg trbaik...saya x halang...
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • bila saya dh lupakan awak .hati saya mungkin dh xterikat dgn sape2 :)
  • Lala Olala
    • knp smpai cmtu awk?
    • jngn la...
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • lah ?awak pon dh bersama orang lain .
    • dh sampai masa saya undur diri ;)
    •  jika saya stay .ia akan rosakkan hubungan awak
    • jangan bimbang .saya oke je .untuk awak kan ? :)
  • Lala Olala
    • awak....
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • ye ?
  • Lala Olala
    • jngn la smpai cmni
    • awk baik,, ramai lg yg tnggu awak
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • hehe :):)
    • xpe la laila .
  • Lala Olala
    • caye sy
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • anggap la ini perkara terakhir yang saya buat untuk awak .
    • sebagai seorang yang pernah saling sayang menyayangi
  • Lala Olala
    • xkn smpai cmtu...
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • jangan bimbang ;) :)
  • Lala Olala
    • salah ke lau kite still kawan..
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • xsalah xsalah  :)
    • tapi laila .kita pernah cipta sejarah bersama
  • Lala Olala
    • xnk dsbbkn ni... kite nk pts tru
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • *laila
  • Lala Olala
    • *trus
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • dn awak pon sedang cipta sejarah dgn seorang yang awak akan sayang selama nya
    • jadi .
    • pencipta sejarah yang awal kena undur :) ;)
    • jgn bimbang .saya akan oke .
    • terima lah ini sebagai hadiah terakhir dari saya .
    • sebagai orang yang pernah awak sayang :)
  • Lala Olala
    • sy hny mmpu ckp........sy mnx maaf bnyk2 kt awk..........dn lau bnd yg sy buat niskitkn hati awak
    • sy doakn awk bhgia... dunia akhrt
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • eh saya oke laila .jangan bimbang  .simpan doa awak tu untuk diri awak .saya xperlukan :);)
    • untuk kebahagian 2 orang .
    • orang ke 3 kena korbankan apa yang ida ada
    • *dia
    • jgn bimbang ,saya xbunuh diri pon .oke je ;)
  • Lala Olala
    • hmm..
    • xpela lau awk da ckp cmtu
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • awak akan bahagia bersama orang baru
    • janji dgn saya ? :)
  • Lala Olala
    • i'allah awk...sy x brni jnji pape kt awk.. mlainkn doa dn usha....jodoh smua... ALLAH da ttpkn..
    • kn?
    • :)
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • ye .tapi awak akan bahagiakan dia kn ?
    • janji ?
    • kan laila ?
  • Lala Olala
    • jap nk tny
    • sy bhgiakn awk x?
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • pasti .
    • awak dh kongsi segala nya
    • awak sanggup datang time koyik ari tu
    • xsangka btol
    • semua orang mintak num awak :)
    • *num awak
    • hahaha
    • dia ingat kakak saya
  • Lala Olala
    • yela tu awk
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • hahaha
  • Lala Olala
    • pndai la wt lawak
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • bila saya cakap tu kawan
  • Lala Olala

    • pandai la nk wt lawak :P:P
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • lagi dorang nk mintak
    • lepas tu saya cakap .maaf lah brader
    • dia tu saya punya
    • hahaha
    • terkejut semua yang ada :)
  • Lala Olala
    • haha
    • qawiy ni
    • nakal
    • :P
    • hhe
    • sedeh sy
    • :P
    • slme ni awk series ke ngn sy
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • hahaha
    • ape lah .pasti nya serius
    • cuma masa xmengizinkan :)
  • Lala Olala
    • oh. cmtu .. sy phti dulu..awk bnyk x care bout me...
    • tu sy pk awk main2
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • ye saya taw .
    • nk pergi luar negara
    • kena biarkan orang lepaskan kita dgn hati yang terbuka
    • sebab tu
    • saya buat macam tu :)
    • xpe je .sebab saya buat macam tu .awak dh dapat orang yang lebih baikkan ? :)
    • semua nya di bawah kawalan kuasa Allah :)
  • Lala Olala
    • hmn qwiy
    • :(
    • da la ckp sal n agi
    • *agy
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • oke la.xpe je
  • Lala Olala
    • sy mnx maaf
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • saya undur diri dulu .
    • xpe .xperlu maaf . :)
    • :)
    • saya akan oke bila saya lupakn semua tu
    • berikan saya masa .
  • Lala Olala
    • sampai?
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • sampai ?
  • Lala Olala
    • yee
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • sampai awak bahagai dgn apa yang awak ade sekarang
    • *nahagia
    • *bahagia
  • Lala Olala
    • knp msti sy
    • knp awk x pkirkn psl awk
    • sy bhgia.. awk cmne?
    • hm
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • saya ?hahahahaha :)
    • xperlu lah .
    • diri saya ni oke je walau terumbang ambing
  • Lala Olala
    • x adil cmtu
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • adil bagi saya :)
  • Lala Olala
    • x
    • awk xly cmtu
  • Ahmad Abdul Qawiy
    • dh xpe je . :)
    • maafkan saya laila
    • terima lah semua ni .
    • sebagai seorang yang awak marahi sebab xambik berat tentang awak
    • janji2 yang saya tabur dulu
    • saya harap awak dapat lupakan semua tu .
    • semoga kamu bersamanya sehingga akhir hayat ,
    • jumpa lagi . gambar awak yang saya ada dulu .izinkan saya simpan .sampai masa .saya akan buang .saya mintak izin ye laila ?semoga jumpa lagi .
    • salam

lepas tu aku of9 chat .xmo dh chatim .hahaha .ape lah .jiwng ke ?atas korang la nilai sendiri .aku pn oke je .xtaw nk cakap ape .omputih cakap .speechless .k la .jangan cite kt orang lain .rahsia .


kak alyaa .qawi mintak maaf .k ?


2.46 p.m.
23/11/2011

Luahan Tinta Cinta berehat dalam kesedihan

Semsemah , Syari' Jami'ah , Irbid Jordan .

2 comments: