"Bersabarlah . Kerana sabar itu sifat yang disukai Allah"

Saturday, October 22, 2011

dunia bukan 2 .cuma ade satu .

catatan ke dua .hari ni xtaw nk wt ape dh .penat pk pasal orang lain .ni nk tanya .agak2 sakit hati x ?dia janji nk tunggu balik malaysia 4 tahun lagi .tuptup tgok2 ade je dia dok dgn orang lain ?sakit hati x agak2 ?hurm .ape jenis perempuan la mcam ni ,sakit hati btol .adoyai .makin bertambah la benci kepada perempuan .






em .ade perempuan melayu tanya semalam .kenapa awak ni garang sangat ?hurm .hahahahaha .nk tergelak bila baca ayat garang sangat .nampak nya jadi macam MTS dulu la .garang sangat k ?MTS dulu pon xde je yg cakap garang ,biar la dorang .bukan aku nk kawen dgn korang .aku punya pasal la nk garang x .aku akui memang aku ade migrain .tapi aku bukan makan orang pon .biar la .aku rela hidup tanpa teman klu taip2 kali kaum hawa janji .tapi last2 mungkir janji .biar je la aku hidup tanpa pasangan .aku dh fedap .tiap2 kali pon aku je yang kena .

  ni kakak alyaa ni .dia plak men tacim .hurm .kita dh la tgh sedih2 .dia wt macam2 plak .xpe lah .oke je .nk wt cene .k la.nk g makan .salam semua .




No comments:

Post a Comment